Etykieta slow w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych

Ostatnio coraz więcej mówi się o konieczności posiadania wersji mobilnej strony. Jak możemy przeczytać na jednej ze społeczności Google+ w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych pojawiła się Etykieta SLOW co oznacza, że strona ta może wczytywać się zbyt wolno.

znacznik-slow

Jak doskonale wiemy prędkość wczytywania witryny może znacząco wpłynąć na naszą pozycję w wynikach wyszukiwania. Etykieta SLOW pojawiła się przy takich stronach jak Twitter, YouTube czy Scholar Google. A są to strony, które wydawać się mogło działają płynnie.

Czy jest to początek zmian, które mają na celu premiowanie stron, które wczytują się szybko? Z pewnością tak. Zbyt powolne strony mogą zniecierpliwić użytkownika, który korzystając z urządzenia mobilnego zazwyczaj liczy na szybkie pozyskanie informacji.

Aby sprawdzić prędkość wczytywania witryny należy skorzystać z narzędzie PageSpeed Insights, o którym więcej przeczytać możecie tutaj.

Czy ktoś z Was natrafił już nas etykietę SLOW w wynikach wyszukiwania?

No Comments Yet.

Leave a comment